Metropolia Silesia będzie się promować Dziennik Zachodni
(2009-06-26) wróć do strony głównej
Wczoraj w Centrum Targowo-Wystawienniczym podpisana została umowy o wzajemnej promocji i współpracy pomiędzy Expo Silesia a Górnośląskim Związkiem Metropolitarnym. Podpisy pod dokumentem złożyli Piotr U szok, prezydent Katowic i Kazimierz Górski, prezydent Sosnowca, reprezentujący zarząd GZM oraz Tomasz Raczyński, prezes Kolporter Expo.
- Podpisanie umowy daje szansę zaistnienia Metropolii Silesia w tak prestiżowym miejscu jak sosnowieckie targi i obecności podczas wszystkich imprez, również tych najważniejszych dla regionu -mówi Krzysztof Krzemiński, rzecznik GZM. - Dzięki temu mamy szansę dotrzeć z przekazem do wszystkich odwiedzających wystawy. Jest to pierwsza tego typu umowa zawarta na tak długi czas, bo aż do marca 2012 roku, ale na pewno nie jedyna. Następna będzie podpisana z Wojewódzkim Parkiem Kultury i Wypoczynku oraz Teatrem Rozrywki w Chorzowie. Ponadto w ramach umowy z Expo Silesia w materiałach promocyjnych Metropolii pojawią się informacje o centrum targowym i jego potencjale. Liczymy na to, że ta współpraca będzie się rozwijać - dodaje Krzemiński.
Tomasz Raczyriski zadeklarował także nie odpłatne udostępnienie dla GZM i promocji Metropolii powierzchni reklamowej na jednym z największych w regionie biurowcu, który znajduje się przy Expo Silesia. - W ten sposób niebawem na całej ścianie budynku pojawi się baner promujący atrakcyjność inwestycyjną, gospodarczą i kulturową Metropolii Silesia - podkreśla Krzysztof Krzemiński.
Piotr Sobierajski, Sosnowiec